Det blev jul i år också

indraotomten
Tomten kom med många paket. De allra flesta var till Indra, hon måste ha varit otroligt snäll.


indraobil
Det var bland mycket annat en radiostyrd bil bland klapparna. Indra körde i full fart  och krockade den mot allt möjligt. Att fånga bilen på bild i var däremot näst intill omöjligt. Den här gången var det Betty som blev drabbad av bilens vilda framfart.


bettyträngs
Kvällens trängning stod Betty för. När hon väntat länge nog på en plats i soffan klättrade hon helt sonika in på en decimeterbred bit mellan Martin och Therese och började böka in sig. Nå'n måtta på kortspelandet får det väl vara tycktes hon säga.


Indra fick massor av julklappar. Indra och vi (Martin & jag) vill tacka för alla. Indra uppskattar verkligen allt hon fått vilket jag tycker är jättekul eftersom jag själv minns att mjuka paket inte var så roliga när jag var liten. Men det gäller inte för Indra. Jag ska försöka ta lite fler bilder på Indra och hennes julklappar och lägga ut här.

Kommentarer
Postat av: morfar

Ja den damen vet vad hon vill. Prcis som matte.
När hon väl bestämt sig att genomföra en sak så ska det ske också

2006-12-30 @ 23:43:15
Postat av: Anna

Jajamensan!
Sådan matte sådan hund...

2006-12-31 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback