klar

Nu är jag äntligen klar med mitt examensarbete. Skickade iväg det till opponenten tidigare i kväll. Ja det är ju förståss inte klart förrän ventileringen har varit men det känns som en petitess i sammanhanget. I morgon är det julfest på dagis och Indra ska såklart vara lucia eller som hon själv säger: Sankta lucia. Jag har därför tillbringat flera timmar med att leta efter lucialinnet. Alla lådor med Indras kläder, även alla med urväxta kläder har jag gått igenom. Alla garderober och byråar. Linneskåpet nere och till sist i en låda längst ned i linneskåpet uppe, där låg den. Jag hade ju bara lagt den på "ett bra ställe". Nu är den och det röda sidenbandet strukna och ljuskronan är laddad med nya batterier. Kameran är laddad imorgon blir det med andra ord bilder.
hare' /Anna

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktiga du! Måste kännas underbart att vara klar med C-uppsatsen. Kramisar!!!

2006-12-08 @ 16:34:58
Postat av: Anna

Ja, nu kan jag slappna av lite. Fast det är inte så lätt. Idag köpte jag kaffe och macka att ta med mig till julfesten. Dessvärre glömde jag mackan på fiket så Martin blev tvungen att dela med sig av sin. Kram till dig oxå

2006-12-08 @ 20:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback