lärare

Sorry för uppehållet i bloggen, det har varit lite mycket nu. Så mycket att jag inte hunnit reflektera över att jag faktiskt är färdig lärare nu. Jag ska iofs plugga lite till i vår för att få kompetens att undervisa på gymnasiet. Idag hände två helt skilda roliga grejer som gjorde att jag faktiskt kom på att jag är klar nu. Jag har tagit examen (även om jag inte begärt ut mitt examensbevis ännu). Först när jag jobbade på Bokia ringde telefonen och det var rektorn på Staffansgymnasiet. Han erbjöd mig ett vik 30% efter jul. Det passar jättebra eftersom jag vill läsa de där två mattekurserna i vår. Sedan när jag kom hem hade jag fått ett paket från faster Maggan med en jättefin examenspresent. Tack så mycket! (Jag ska ringa och tacka personligen också.) Det var jättefina örhängen med Swarovskikristaller.


julgran

Idag har Indra & jag klätt granen. Det blev en riktig Disneygran med massor av pynt. Ska knäppa kort på den imorgon. Idag är den jättesned eftersom jag satte upp den själv. Man bör nog vara två för att få till det.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättegrattis till examen Anna! Kramar från Maria

Postat av: Maria

God Jul min vän!

2006-12-24 @ 09:28:30
URL: http://mammy.blogg.se
Postat av: Annika Moberg

Stort grattis till examen och
Gott Nytt År!

2006-12-27 @ 13:31:40
Postat av: jana

Hej!
Hrm,det var ett tag sedan jag var in hos dej ser jag!!
Men grattis till examen i varje fall nu så hära lite senare!!
Kram Jana

2006-12-29 @ 18:20:45
Postat av: Anna

Maria, Annika & Jana:
Tack så mycket och Gott Nytt År på er
Kram Anna

2006-12-30 @ 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback