Prisess-ballerinan

På julafton fick Indra ett ballerina-set som inte var vad förpackningen utlovade. Det var ingen ballerina klänning utan bara en top. Toppen var dessutom så liten att det inte gick att trä den över huvudet på Indra trots att det var storlek 4-6 år. Jag skulle vilja se den 6-åring som får på sig den toppen. Det blev förståss en besvikelse på julafton när hon inte kunde ha den men lyckan var desto större när vi bytte den mot en riktig Askungeklänning och tiara.

indraprinsessa
Vår vackra prinsessa


Indrapose
Indra älskar att bli fotograferad och hittar på egna poser



36243-50
"Nu vill jag sitta i trappan när du knäpper mig" sa hon och jag löd


indratok
En tokbild blev det


Kommentarer
Postat av: jana

Hej!
Vilken fin klänning er prinsessa fått!!
God fortsättning!
Kram Jana

2007-01-03 @ 10:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback