Lördag

indra & design

Indra gillar Design


Idag valde Indra att åka till stallet före vi köpte lördagsgodis. Det finns hopp om en hästtjej! Jag har ju stora planer för hennes förhoppningsvis blivande fritidsintresse. En påse med hårt bröd och morötter tog vi med oss till stallet. Design blev jätteglad. Vi träffade även några andra av hästägarna i stallet. Sedan åkte vi in till sta'n & köpte lördagsgodis. Vi träffade Sara och gick & fikade med henne. Sedan var klockan nästan tre så vi väntade på att Martin & George skulle jobba klart så de fick åka med oss hem.

När vi kom hem ringde vi till grannarna och bjöd dem på middag. De håller på och renoverar hemma så vi tyckte att de skulle slippa laga mat ikväll. Indra blev jätteglad när de kom och alla tjejerna hade jättekul och lekte hela kvällen. Ja, mer har inte hänt idag så that's it folks!
/Anna

Indraodesign

Hade du någon mer morot?


Kommentarer
Postat av: Maria

Design är verkligen jätte fin!

Appropå design.... Kolla denn länken http://www.crinson.com/3designs/gallery.htm med heminredning. Lite kul tycker jag. Kramis!

Postat av: jana

Hej!
Vad roligt att rida!!En morot jag har till mej själv(i flera år) är att börja rida när jag gått ner i vikt?!Hoppas allt är bra!
Kramisar.

2006-11-26 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback