Ny hårddisk

Ja, då har man ny hårddisk då. Tack & lov så kunde vår dataexpert rädda allt viktigt som jag hade sparat i datorn. C-uppsatsen till exempel. Vad har hänt nu när jag varit datorlös?
  • Indra & jag har varit hos Lotta, Elliot & Simon på playdate. Vi åt korv & pommes frites. (ingen kamera med)
  • Martin har sagt upp sig från resejobbet för att börja jobba i butiken igen. (det var iofs bestämt sedan länge men nu är det gjort)
  • Jag tränade i söndags. (håller löftet än)
Inte mycket med andra ord. I helgen ska vi åka till Hudik. Jag får skriva ett roligare inlägg en annan dag.
Ciao! /Anna

Just ja! En punkt till:
  • Vi har bestämt oss för att skjuta (igen) på bröllopet ett år till. (undrar om man nånsin blir gift? eller blir jag bara giftigare ;-) med åren?)

Kommentarer
Postat av: Maria

Blir kul att se Martin i butiken igen, men det här med bröloppet... hmmmmm......

2006-11-18 @ 18:11:30
Postat av: Maria

Såg precis att svenskfröken stavat fel på bröllop... Skyler på Tryckfels-Nisse! Ciao, ciao!

2006-11-18 @ 18:13:26
Postat av: Maria

Nu såg jag att det blev det fel på skyller.....SKÄRPNING!

2006-11-18 @ 18:14:23
Postat av: jana

Hej!
Hoppas ni haft det bra i Hudik!Jag har varit ledig så mej har ni inte träffat:)!Vi gifte oss i trädgården med ca 1,½ veckas planering. Summa :8000 kr,och det håller än,vi firade 7 år i sommras!Jana

2006-11-19 @ 21:32:47
Postat av: Anna

Maria: Jag blir chockad! Vilka stavfel *s* Närå skämt å sido du är ju jätteduktig på att skriva, du kan ju dessutom skilja på de & dem har jag märkt...

Jana: Vi hade det jättetrevligt. En överaskningsmiddag på 49:an för min morbror som fyllt år.
Grattis till sjuårsjubileet! (stavn?)

2006-11-20 @ 11:19:08
Postat av: Anonym

*skrattar gott*... blev lite av en komedi att vara här och läsa på kommentar-sidan!

Ha det gott!

2007-01-05 @ 12:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback