Träning

Träning

Ungefär så här hurtig har jag varit   :-P


Kors i taket! Jag har tränat idag. Cirkelträning hette det och var fruktansvärt jobbigt, 12 stationer som man fick köra två varv. Första varvet en minut på varje station och en halv minut mellan. Andra varvet var det  1 min och 10sekunder på varje station. Det var rena döden ska ni veta för en otränad rackare som mig. Tur att man är envisare än synden, annars hade jag nog kapsejsat redan efter uppvärmningen som var jobbig bara den. Fastän det var så hemskt jobbigt så har jag bestämt att gå nästa söndag också och då ska Martin med bara vi får någon som kan vara med Indra och helst skjutsa henne till hennes gympa som är samtidigt.

Jag har ju försökt styrketräna tidigare men det har bara runnit ut i sanden. Jag behöver någon som skriker åt mig och peppar mig när jag tränar, för annars maskar jag direkt. När jag var på gymmet så började jag med att maska på motionscykeln och sedan valde jag de lättaste motstånden på maskinerna. Dessutom så segade jag mellan maskinerna och vilade länge när jag låg på bänken, en gång höll jag på att somna. Hurtigt va?

Hur som helst så är jag grymt otränad nu. Det var tom asjobbigt att tvätta håret efter träningen, armarna ville bara ramla ner. Nu outar jag ett löfte här på bloggen:

Jag ska varje söndag fram till jul gå på denna cirkelträning, dock ej på julafton.

Om jag missar så har ni rätt att tracka mig, jag lovar.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade velat se dig gå och maska bland maskinerna på styrketräningen...;)

Lycka till med ditt hurtbullande på cirkelträningen.

Från en som inte ens går på promenader längre....

Postat av: Anna

Du får gärna följa på mina hundprommisar om du vill. Säg bara till så plockar jag & Booparn upp dig.

2006-11-06 @ 10:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback