zeb & jag

zeb & jag

Någon kniv hade jag inte, men defintivt
samma gångstil som Zeb Macahan,
efter dagens ridtur



Idag har det inte regnat! Inte har det varit så fasligt grått heller! Och jag har varit och ridit Design! Allt känns mycket positivare (skriver man så?) mot för igår. Lilla Design var jättetrevlig. Det märks verkligen att han är väl grundriden. När jag satt ordentligt så gick det hur bra som helst. Tyvärr så har jag nog tappat alla ridmuskler så jag tappade sitsen allt för ofta :-|  Ska nog ta och boka in en ridlektion för en tjej som brukar komma till stallet ibland. Det kan ju vara bra för att komma igång ordentligt. Jag ska ta med Indra & kameran till stallet i helgen så ni får se bilder på sötingen.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, likheten mellan dig och Zeb är slående!!! Skämt å sido, låter kul att du kommit igång med att rida. Ciao!

2006-11-22 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback