Full fart

Full fart

Några försök att få till actionbilder...


Igår tog jag med kameran för att testa lite actionbilder. Attans va' svårt det är! Att få action på Betty är ju ingen konst, men att få till bilderna i exakt rätt läge var ju riktigt krångligt. Jag knäppte säkert 30-40 bilder och de här fyra är de som blev bäst. Lite övning skulle ju inte skada...

I lördags köpte jag äntligen en ny jacka: svart, kappa med ull i så den är varm. Riktigt snygg måste jag säga. Kanske kan  jag få till en bild på den oxå. Då behövs ju ingen action. *s*

Igår fick vi se bilderna som vi tog på babysimmet för några veckor sedan. Indra ler stort på varje kort. Helt underbart att se. Jag beställde några kopior. Eftersom det är Söderhamns Babysim som har copyrighten på dessa bilder tror jag inte att jag kan lägga ut ngn här i bloggen. Om jag har tur så kommer Indra med på deras hemmis istället så kan jag länka dit.

Over and out! /Anna


Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen kan jag koppla av för en stund och kika in på din blogg igen! Veckan har varit tokstressig, men nu känns det som jag kan koppla av och ha en myskväll!UNDERBART!
Bilderna på Betty är jättefina, men om du vill ha ett tips från coachen, eftersom du tyckte det var svårt att få till det,... gå ner på knä på samma höjd som hunden och kör en inkallning.... Kramis!!! Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback