troll

troll
Troll nummer ett, har fått sig ett bett

Troll nummer två, kan gå på tå

Troll nummer tre, har satt kepsen på sne

Troll nummer fyra, red på en myra

Troll nummer fem, har fått foten i kläm

Troll nummer sex, vill bara ha kex

Troll nummer sju...

Men, mamma vad gör troll nummer sju? Nummer åtta satt fast i en potta men VAD gör nummer sju?

Ja hur skulle jag kunna veta det? Indra kom hem en dag från dagis och drog denna söta ramsa. Vi löste problemet med att fråga fröken på dagis dagen efter men Indra tyckte att det var jättekonstigt att jag inte visste.
/Anna
(Jo sjuan grävde guld åt sin fru, & nian ville gå på bio fick jag lära mig)

Kommentarer
Postat av: Maria

"TAGEN"
Se vidare på min blogg!
Maria

Postat av: Anonym

troll nummer 10 åkte till Rio

troll nummer 11 började att skälva

troll nummer 12 torkade sitt golv



sedan är visan slut.kram

2010-08-08 @ 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback