lite bilder i alla fall


indra&aliya
Indra leker med Aliya när jag var & pluggade hos Helena.

indra&elliot
När vi var hemma hos Lotta på "mamma-träff" var prinsessklänningen också med. Elliot hade elefantkläder och det var nästan som en riddare tyckte Indra.

indrapanelhöna
Vi var på julgransplundring också. Fast dansa det var onödigt tyckte Indra

indra&nelly
När jag sa att man inte fick något fika om man inte dansade då tog hon en liten dans med Nelly.
Hot & mutor, det är barnuppfostran det!  ; )



Kommentarer
Postat av: Maria

Hon e en riktig liten prinsessa Indra! /M

Postat av: Maria

Nu har jag gjort det stora klippet. Hann jag före dig, Anna?

2007-01-29 @ 13:49:47
URL: http://mammy.blogg.se
Postat av: jana

Hej!
Så ni finns här ibland ändå!!
Härliga biler Anna!!
Kram Jana

2007-01-29 @ 19:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback