rubrik

36243-51

Hmm...
Är verkligen inte peppad att sitta framför datorn nu men känner att det är dags att visa ett livstecken. Nu snöar det igen. Det känns som om det är totalt onödigt. Inte för att jag trodde att det skulle bli sommar bara för att den förra snön smälte nästan på en gång efter att den kommit, men ändå. Att det snöar är ju ett bevis på att det verkligen är vinter fortfarande. Ja jag ska väl inte sura allt för mycket över snön, jag vet ju att Indra kommer att bli överlycklig i morgon bitti när hon ser den. Häromdagen när så gott som all snö smält bort över natten grät hon på morgonen när jag sa att snön smält: Hur ska man nu kunna åka skidor? Hon har aldrig provat att åka skidor och har ingen aning om att vi i boden har ett par skidor som hon fått ärva av grannens yngsta tjej. Martin & jag kunde inte alls komma på varför hon grät över just detta., kanske något de pratat om på dagis. Skriver mer en annan dag
/Anna

Kommentarer
Postat av: Maria

De är för underbara di små...

Petter fick skidor i julklapp. Hans första kommentar när han öppnade paketet var " ja , JAG tänker då INTE åka några skidor, så det så". Men i dag frågade han faktiskt efter dem...

Postat av: Maria

Ciao bella!

Kolla här http://info.blogg.se/ så ser du hur man gör. Själv så behövde jag dock lite extrahjälp som jag fick av en annan bloggare, Snurran. Hon skrev så här till mig:

Bakgrundsbild...är väldigt osäker om jag kan förklara så det blir begripligt.."försöker"..
Sök igen den bild du vill ha..."spara", sen hämtar du bilden till din blogg,infogar bilden i ett inlägg..utan att publicera, klickar på "htlm" knappen...då får du upp en adress som du kopierar....går till "redigera stillmall" infoga koden ..där du har bakgrundsfärgen.."spara stilmall" ...Prova !

Då gick det bra!

Kramis!

2007-01-20 @ 14:10:29
URL: http://mammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback