utmanad om underligheter

Har blivit utmanad av mammy.
Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blivit "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg samt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista på deras namn. Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Mina underligheter:
  1. Jag gillar att stryka och mangla.
  2. Jag är jordens största idiotmagnet. Jag drar åt mig knäppisar & fyllon som flugor på en sockerbit. Dessutom är jag för snäll för att säga ifrån att jag inte önskar deras sällskap.
  3. Jag gillar att prata inför folk och har en något exhibtionistisk läggning. Kanske därför jag älskar att vara lärare. Dock skulle jag aldrig sjunga inför en massa folk.
  4. Jag är grymt morgontrött, men hatar ändå att sova för länge på helgerna. Jag vill verkligen inte slösa bort min lediga tid.
  5. Jag har en gång sagt att jag aldrig i livet inte skulle bosätta mig i Söderhamn. Det var till ett ex som jobbade här och tyckte att vi skulle flytta hit. Tänk vad man kan ändra sig. Nu bor jag här och trivs jättebra, även om det tog tid innan jag så att säga bodde in mig.
  6. Till sist en sak som jag själv inte tycker är särskilt konstigt, men många verkar tycka att jag är bra knepig pga av detta. Därför tar jag med det: Jag vill bara ha ett barn. (Kanske ändrar jag mig i framtiden men så är det just nu)
Eftersom jag inte är någon aktiv bloggare just nu, har jag inte några att utmana. Om du läser denna blogg och har en egen och inte är utmanad redan då är det din tur att lista dina egenheter.
/Anna

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken tur att du bosatte dig i Söderhamn i alla fall!

Tack för Grattiset och stor kram till dig!

Postat av: Maria

Önskar dig en go' å glad påsk!

Kramis

2007-04-06 @ 09:10:38
URL: http://mammy.blogg.se
Postat av: Marie

Härliga underbara Indra!! Hur häftigt som helst när hon tog över samlingen på minifirren!!
Kram "fröken" Marie

2007-04-26 @ 08:46:00
URL: http://minmi.blogg.se
Postat av: Igor

;(

Postat av: Kanf keato

Har redan gjort utmaningen...

2007-05-19 @ 01:11:30
URL: http://keato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback