Nu börjar allvaret snart...

Bara en endaste dag kvar av det jag trodde var en evighetslång sommarledighet.  Det bara svichade till så var sommaren förbi. På onsdag börjar jag och en vecka sernare kommer eleverna. Just nu känns det helt ångestframkallande att tänka på att börja jobba. Om två veckor kommer det att kännas som om jag inte gjort något annat och ledighetens sovmorgnar är bortglömda. Eller kanske inte helt bortglömda när klockan ringer förståss.

I sommar har jag i alla fall fått lite sommarväder. Tack för det. Förra sommaren var det fint här hemma i en vecka ungefär. Just den veckan var vi i Småland och hade tidernas regnväder med översvämmningar som följd... Det resulterade i att vi bokade en resa ganska snart förra hösten. Kanske gör vi samma sak denna höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback